کد مطلب: 48104| زمان انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۶:۵۸:۱۰| نسخه چاپی
رضایت مشتریان، سرمایه‌گذاری بلند‌مدت و پایدار

مدیرعامل بیمه کوثر عنوان کرد:

رضایت مشتریان، سرمایه‌گذاری بلند‌مدت و پایدار

بانک و بیمه - ایران نیوز 24: رضایت مشتریان، سرمایه‌گذاری بلند‌مدت و پایدار برای کسب‌ و کارهای هزاره سوم است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر،  مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، ضمن بیان این مطلب، خاطرنشان‌کرد: با توجه بدین امر که رضایت بیمه‌شدگان بسترهای جذب مشتریان جدید را فراهم می‌کند، همکاران شرکت در این زمینه طرح امام جواد(ع) را از نهم آذرماه در تمامی استان‌ها به منظور بررسی و جلب رضایت بیمه‌شدگان اجرایی کردند.

مجید مشعلچی فیروزآبادی نگاه استراتژیک پایدار و طولانی مدت را الزامی راهبردی برای کسب‌وکارهای هزاره سوم دانست و گفت: نمایندگان باید مشتریان را از ابتدای فروش تا پایان زمان بیمه‌نامه همراهی کنند و این همراهی باید کاملا ملموس باشد.وی با بیان اینکه آموزش و بهره‌مندی از ابرازهای نوین فن‌اوری از عوامل قوام کسب‌وکار است، افزود: ارایه خدمات غیرحضوری موجب تسهیل در ارایه خدمات و افزایش رضایت بیمه‌شدگان می‌شود.

مدیرعامل بیمه کوثر تقویت انجمن صنفی را یکی از عوامل افزایش تعامل میان همکاران ستاد و اعضای شبکه فروش برشمرد و اظهار کرد: تشکیل نمایندگی‌های حقوقی با مشارکت نمایندگان حقیقی باعث افزایش تصاعدی فروش و اعتماد بیمه‌شدگان عمده و خرد می‌شود. مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: تبعیت از قوانین بالادستی، رعایت مباحث فقهی و شرعی در هنگام عقد قرارداد و نیز آراستگی فیزیکی دفتر نمایندگان نیز از الزام‌های نمایندگان در عرصه کسب‌وکار است.

* نمانام‌سازی با اعتمادسازی

نمایندگان با جلب اعتماد مشتریان عمده و خرد موجب نمانام‌سازی شرکت بیمه کوثر می‌شود. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، ضمن بیان مطلب فوق، خاطرنشان‌کرد: من باور دارم که کوثر یک برند است و به ما این فرصت را می‌دهد که یک برند ایجاد کنیم.امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور تکراری نبودن نمانام را عامل پایداری آن دانست و گفت: با ایجاد این مزیت رقابتی، فروش افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه با اعتمادسازی، تبلیغ انجام می‌شود، خاطرنشان‌کرد: با اعتماد میان مشتریان، آن‌ها به نوعی بازاریاب ما می‌شوند. مدیرعامل ساتا با تاکید بر بهره‌مندی از روش‌های متفاوت در اعتمادسازی، یاداورشد: همکاران شرکت بیمه کوثر با برقراری ارتباط با مشتریان ناراضی و کسب حلالیت از آن‌ها بسترهای اعتمادسازی در ذی‌نفعان را فراهم کردند.

* نمایندگان حامی مشتریان در زمان پرداخت خسارت

نمایندگان علاوه بر فروش بیمه‌نامه باید حامی مشتریان در زمان پرداخت خسارت باشند. مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه‌ای بیمه مرکزی در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، ضمن بیان مطلب فوق، خاطرنشان‌کرد: فروش برخط و ارایه خدمات به صورت الکترونیکی از الزام‌های کسب‌وکار در این دوران و آینده است.مهرداد رضایی از نظارت الکترونیکی در آینده نزدیک خبرداد و خاطرنشان‌کرد: با افرایش نظارت‌ها، رضایت مشتریان فراهم خواهد شد.

وی تغییر آیین‌نامه «83» را عاملی انگیزشی برای نمایندگان دانست و بیان کرد: موضوع کارمزد نمایندگان در دست تغییر است و سیاست کلان به سمت تشویق نمایندگان و ایجاد انگیزه مضاعف برای آن‌ها در مسیر تغییر است

* نمایندگان مشاوران امین بیمه کوثر

نمایندگان با حضور در جامعه و شناسایی نیازهای مشتریان، مشاوران امین شرکت بیمه کوثر در عرصه خدمت‌رسانی و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور هستند.مدیر امور نمایندگان شرکت بیمه کوثر در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، ضمن بیان این مطلب، خاطرنشان‌کرد: ایجاد همبستگی و انسجام فکری در اجرای سیاست‌های شرکت اعم از اصلاح فروش، مدیریت ریسک و جذب بیمه‌گذاران در سال‌های گذشته تحقق یافت و اکنون نمایندگان باید مدیریت فروش، ریسک و وصول مطالبات را به عنوان اصول اساسی این کسب‌وکار مدنظر قرار دهند.

معصومه نجات‌بخش با بیان اینکه ما به دنبال عرضه خدمات بیمه‌ای در کوتاه‌ترین زمان با بهترین کیفیت هستیم، تصریح‌کرد: در این زمینه نمایندگان با بهره‌مندی از دانش روز بیمه‌ای و ابزارهای نوین فن‌اوری می‌توانند در راستای تسهیل‌گری در ارایه خدمات و افزایش رضایت مشتریان گام‌های موثری را بردارند.وی شرکت بیمه کوثر را شرکتی دانش‌محور دانست و گفت: توسعه ضریب نفوذ بیمه از طریق افزایش سواد بیمه‌ای بیمه‌گذاران در دستور کار قرار گرفته است و سعی داریم زیرساخت‌های لازم برای ارایه خدمات غیرحضوری و فروش برخط را توسعه دهیم.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر،  معصومه نجات‌بخش تاکید کرد: امید است که با نمایندگان جوان، پویا، جسور، برنامه‌محور، وقت‌شناس و با انضباط بتوانیم سهم شرکت در رشته بیمه‌های زندگی را توسعه دهیم و بسترهای اعتمادسازی و رضایت مشتریان را فراهم کنیم

 

 

 

کد مطلب: 48104| زمان انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۶:۵۸:۱۰| نسخه چاپی
:: نقل و نشر مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است ::
طراحی و تولید : دلتا وب