کد مطلب: 45936| زمان انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۸ ۹:۱۳:۱۰| نسخه چاپی
ویژگی‌های برتر بیمه کوثر از زبان رییس‌کل بیمه مرکزی

ویژگی‌های برتر بیمه کوثر از زبان رییس‌کل بیمه مرکزی

بانک و بیمه - ایران نیوز 24: جهش در تولید حق بیمه، استراتژی مداری، ارایه محصولات بیمه‌ای و نیز ارزشی بودن خدمات و عملکرد شرکت بیمه کوثر از ویژگی‌های برتر آن است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر، رییس‌کل بیمه مرکزی در دهمین سالروز تاسیس بیمه کوثر که به صورت برخط برگزار شد، تصریح‌کرد: جهش شرکت کوثر در تولید حق‌بیمه و کسب حدود 5درصد از بازار بیمه‌ای کشور یکی از موفقیت‌های شرکت بیمه کوثر است.غلامرضا سلیمانی عملکرد شرکت بیمه کوثر را هم‌ردیف شرکت‌های بیمه‌ای با سابقه 60سال دانست و گفت: امید است که این شرکت در ردیف 4 الی 5 شرکت برتر بیمه‌ای قرار گیرد.

وی از ورود شرکت‌های جدید در عرصه بیمه‌گری خبر داد و بیان‌کرد: 33 شرکت بیمه‌ای مستقیم، اتکایی و مناطق آزاد در سراسر کشور در حال فعالیت هستند و مجوز فعالیت چهار شرکت در حال بررسی است که یکی از شرکت‌ها مجوز فعالیت را دریافت کرده است و مجوز سه شرکت دیگر در آینده نزدیک نیز صادر می‌شود. رییس‌کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه حفظ کرامت انسانی یکی از عوامل ایجاد شرکت‌های بیمه است، اظهارکرد: شرکت‌های بیمه با رقابت در کیفیت خدمات، شناسایی ریسک‌های موجود و بهره‌مندی از منابع و تسریع در پرداخت خسارت‌ها می‌توانند اعتماد عموم جامعه به شرکت‌های بیمه را افزایش دهند.

فعالان بیمه‌ای، جهادگران اقتصادی

کارکنان شرکت‌های بیمه به عنوان جهادگران اقتصادی می‌توانند نقش موثری در پیشرفت‌های اقتصادی کشور داشته باشند. مدیرعامل بیمه کوثر در دهمین سالروز تاسیس شرکت که به صورت برخط برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، تصریح‌کرد: کارکنان شرکت با ریسک‌پذیری بالا، محاسبه دقیق و فنی، سرعت عمل  و نواوری و تحول‌خواهی توانسته‌اند بسترهای پیشرفت شرکت را فراهم کنند. وی حمایت‌های مسئولان صنعت بیمه را عامل ریسک‌پذیری و محاسبه‌ دقیق کارشناسان این شرکت دانست و گفت: امید است با تلاش همکاران بتوانیم سهم خود را در بازار بیمه‌ای حفظ و ارتقا دهیم.

تکمیل هویت صوتی و تصویری بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر به منظور تکمیل هویت صوتی و تصویری خود از سرود، قلم و بخش انگلیسی و عربی تارنمای شرکت رونمایی کرد. در این مراسم با حضور رییس‌کل بیمه مرکزی، مدیرعامل ساتا، جمعی از مدیران بیمه مرکزی و همچنین مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت برگزار شد،معاون ارتباطات، بازاریابی و امور مشتریان شرکت با بیان اینکه سرود شرکت بیمه کوثر با نام «چتری از آرامش» به منظور ایجاد هویت صوتی و نیز نشان روحیه همگرایی و جمعی با مشارکت عبدالجبار کاکایی و عباس آزاد، نویسنده و تنظیم‌کننده سرود و نیز جمعی از هنرمندان رونمایی شد، خاطرنشان‌کرد: زبان صریح و ساده عبارت‌های دلنشین که به راحتی به حافظه سپرده شوند، شمول معنایی و‌مفهومی استحکام و‌ قدرت اثر و مهم‌تر از همه هماهنگی با ریتم موسیقی از ویژگی‌های سرود بیمه کوثر است.

احمدرضا عصاری رعایت نسبت‌ها و اصول آهنگ‌سازی بین موسیقی و نمانام، نوع فعالیت شرکت، جامعه هدف و مخاطبان و همچنین شعر و کلام را از مهم‌ترین نکاتی دانست که در تنظیم این سرود به آن توجه شد و افزود: این موسیقی بر اساس پیشینه و ماموریت سازمانی شرکت که ارایه خدمات بیمه‌ای به عموم مردم و جامعه هدف و ایجاد آرامش و اطمینان در افراد است از نظر الگوی ریتمیک، میزان‌بندی و تندای آن انتخاب شده و استفاده از سازهای بادی برنجی و تکنیک‌های اجرایی اسپیکاتو برای بیان جمله‌ها هم معطوف به همین موضوع است. از طرفی اختصاص نقش پررنگ‌تر به گروه همخوان نشان از توصیف شرکتی است که ماموریت آن گروهی است و ما ترسیم همگرایی و روحیه جمعی کارکنان در ارایه خدمات‌شان را از این طریق بیان کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه قلم اختصاصی بیمه کوثر در راستای هویت بصری شرکت با همکاری آیدین محمد وفاداری طراحی و رونمایی شد، گفت: اطمینان، آرامش، اعتماد، استفاده از قلم‌های سنتی و مبنا قراردادن اهداف قرآنی و اسلامی از دیگر ویژگی‌های هویت و ساختار قلم بیمه کوثر است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر، معاون ارتباطات، بازاریابی و امور مشتریان با بیان اینکه اساس طراحی این قلم خط نسخ نیریزی است، افزود: 32 حرف در 850 حروف‌نگاری فارسی مختلف طراحی شده است. احمدرضا عصاری هدف از راه‌اندازی بخش عربی و انگلیسی تارنمای بیمه کوثر را پاسخگویی به مشتریان شرکت در خارج از کشور دانست و تصریح کرد: ورود به بازارهای بیمه‌ای بین‌المللی و ایجاد دفاتر بیمه در کشورهای همسایه از عوامل راه‌اندازی بخش عربی و انگلیسی تارنمای این شرکت است.

 

کد مطلب: 45936| زمان انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۸ ۹:۱۳:۱۰| نسخه چاپی
:: نقل و نشر مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است ::
طراحی و تولید : دلتا وب