کد مطلب: 45523| زمان انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۳ ۸:۳۱:۱۰| نسخه چاپی
تندیس «رضایت مندی مشتری» به شرکت داده پرداز رسید

در سومین همایش ملی «نقش مدیران اقتصادی» ؛

تندیس «رضایت مندی مشتری» به شرکت داده پرداز رسید

علمی وپژوهشی - ایران نیوز 24: در سومین همایش ملی «نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» تندیس زرین«رضایتمندی مشتری» به شرکت دانش بنیان داده پرداز پویای شریف تعلق گرفت.

سومین همایش ملی"نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید" تحت عنوان اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در تالار آبگینه وزارت امور خارجه برگزار شد و تندیس زرین"رضایتمندی مشتری" به شرکت دانش بنیان داده پرداز پویای شریف تعلق گرفت.

در این اجلاس که با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا به همت و حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت و مشارکت بیش از ده وزارت خانه و نهاد علمی برگزار شد، شرکت داده پرداز به مدیریت مهدی استوی توانست از میان بیش از هزار متقاضی جزو 54 شرکت برگزیده شود و تندیس زرین"رضایتمندی مشتری" را از آن خود کند.

شرکت دانش بنیان داده پرداز با بیش از 15 سال سابقه در زمینه ارائه راهکارهای تخصصی تحت وب و موبایل فعالیت میکند که تاکنون توانسته ضمن همکاری با سازمان های تراز اول ملی و فراملی همچون همراه اول(پرتال اصلی)، سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان بورس و... گامی پویا را جهت ارائه خدمات نوین و جهانی به مشتریان رقم بزند و ارزش افزودۀ فراوانی برای ایشان ایجاد نماید. این شرکت با داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای، با رویکرد ارتقاء کیفیت خدمات و توسعه سرویسها ، نه تنها برای رفع نیازها و دغدغه های صنایع مختلف در کشور گام برداشته است؛ بلکه با جدی گرفتن مسئولیت اجتماعی خود همیشه در شرایط سخت کنار مشتریان خود ایستاده و در جهت تحقق منویات و اهداف کشور همواره ثابت قدم بوده است.

کد مطلب: 45523| زمان انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۳ ۸:۳۱:۱۰| نسخه چاپی
:: نقل و نشر مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است ::
طراحی و تولید : دلتا وب