کد مطلب: 40698| زمان انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱ ۸:۳۰:۱۰| نسخه چاپی
راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر

راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر

بانک و بیمه - ایران نیوز 24: شرکت بیمه کوثر به منظور جلب اعتماد بیمه‌شدگان و مشتریان وفادار سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) را برای نخستین بار در صنعت بیمه راه‌‌اندازی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و اعلام مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر، نرم‌افزار مدیریت تجربه مشتری با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان وفادار و با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

احمدرضا عصاری تمایز در ارایه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیت‌های این مدیریت برشمرد و گفت: تمرکز بر مشتری‌مداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی موثر با ذی‌نفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعه‌هدف است. وی تاکیدکرد: تحلیل رفتار مشتری و سنجش رضایت آنان توسط کارشناسان می‌تواند راهنمایی برای دستیابی به اهداف شرکت باشد.

کد مطلب: 40698| زمان انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱ ۸:۳۰:۱۰| نسخه چاپی
:: نقل و نشر مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است ::
طراحی و تولید : دلتا وب