کد مطلب: 38241| زمان انتشار: ۱۳۹۷/۴/۸ ۹:۹:۱۰| نسخه چاپی
بانک قرض الحسنه مهرایران در مسیر صحیح بانکداری الکترونيک قرار دارد

بانک قرض الحسنه مهرایران در مسیر صحیح بانکداری الکترونيک قرار دارد

بانک و بیمه - ایران نیوز 24: عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران در جلسه هم انديشي روساي شعب و دواير ستادي استان تهران گفت: در سال هاي اخير گامهاي موثر و مطلوبي در راستاي گسترش خدمات بانکداري مدرن صورت گرفته است و خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهرايران در مسير صحيح حركت مي كند.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، نخستین جلسه هم اندیشي روساي شعب و دواير ستادي استان تهران با حضور حسن تليکاني عضو هيات مديره، سلطانيان مديرشعب استان تهران و انصاري جعفري رييس اداره کل فن آوري اطلاعات و ارتباطات و جمعي از کاركنان بانك قرض الحسنه مهرايران برگزار شد.

در این جلسه در رابطه با نوآوری و فناوری‌های جديد در حوزه بانکداري مدرن، چارچوب‌هاي مديريت امنيت اطلاعات، اصول مشتري مداري و طراحي محصولات مبتني بر نياز هموطنان بحث و تبادل نظر شد.تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران در خصوص لزوم توجه به بانکداري مدرن بيان داشت: با همه‌گير شدن استفاده از اينترنت در اقصي نقاط دنيا، خدمات بانکداري الكترونيكي توسعه يافته و موجب رونق تجارت الكترونيكي نيز شده است.

وی افزود: استفاده روزافزون از ابزارهایی مانند دستگاه‌های خودپرداز، پايانه‌هاي فروش، کارت هوشمند، موبايل بانک و بانکداري اينترنتي براي ارايه خدمات به مشتريان بخشي از خدمات بانکداري مدرن مي باشد.تلیکانی تصریح کرد: خدمات بانکداری مدرن منجر به تسريع روند مبادلات مالي بانکي، رونق تجارت الكترونيك، رضايتمندي مردم و كاهش هزينه هاي بانكي مي‌شود.

وی با اشاره به نوع خدمات ارائه شده در بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: منابع قرض الحسنه بانک به پرداخت تسهیلات ارزان قيمت به نيازمندان واقعي جامعه اختصاص يافته و خوشبختانه تاکنون بانك در مسير صحيحي گام برداشته است.در ادامه سلطانیان اظهارداشت: امیدوارم برگزاری این جلسات، در رفع مشکلات شعب جهت اجراي طرح ها و ارايه خدمات مناسب کارساز باشد.

وی با تشریح شرایط و ماهیت عقد قرض الحسنه عامل اصلي تشکيل وادامه فعاليت بانک قرض الحسنه مهر ايران را ارائه خدمت به هموطنان دانست و افزود: مردم با همه شرايط و از هر قشري با نيت هاي خيرخواهانه مبالغ خود را نزد شعب بانک سپرده گذاري مي کنند تا علاوه بر بهره مندي از خدمات بانكداري نوين و قرض الحسنه از طرح هاي تسهيلاتي و سبد محصولات آن نيز استفاده نمايند. انصاری جعفری نیز ضمن بررسی مشکلات همکاران در مسايلي چون تسهيلات دهي گروهي، افتتاح حساب آنلاين و کاربري سامانه ها تصريح کرد: ارايه خدمات نوين و متناسب با نياز مشتريان در صنعت بانكداري از اولويت بالايي برخوردار است.

کد مطلب: 38241| زمان انتشار: ۱۳۹۷/۴/۸ ۹:۹:۱۰| نسخه چاپی
:: نقل و نشر مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است ::
طراحی و تولید : دلتا وب