کد مطلب: 37846| زمان انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۸ ۸:۴۲:۱۰| نسخه چاپی
ارتقای سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

ارتقای سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

فن آوری وارتباطات - ایران نیوز 24: سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول، به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکین ارتقا می‌یابد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پیرو عملیات توسعه و ارتقاء سیستم های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول که ارائه خدمات نوین بسیاری را نوید می دهد، ممکن است در مقطع به روز رسانی، اختلالاتی در برخی سرویس های مشترکین دائمی و اعتباری بروز کند که اپراتور اول پیشاپیش بابت بروز احتمالی این مشکلات از مشترکین خود عذرخواهی کرده است.

این اطلاعیه با تأکید بر ارائه سرویس های پایه به مشترکین اپراتور در طول بازه استقرار سیستم جدید، در خصوص مشکلات احتمالی در خرید شارژ یا تعویض بسته ها و طرح های تشویقی اطلاع رسانی کرده است. همراه اول ضمن تشکر از صبوری مشترکین و همراهان همیشگی خود اظهار امیدواری کرده، با ارتقاء انجام شده بتواند بزودی خدمات متنوع تر و طرح های منعطف تری را به مشترکین خود ارائه کند.

کد مطلب: 37846| زمان انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۸ ۸:۴۲:۱۰| نسخه چاپی
:: نقل و نشر مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است ::
طراحی و تولید : دلتا وب