کد مطلب: 37209| زمان انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ ۸:۴۹:۱۰| نسخه چاپی
 بكارگيري دستگاه فلاسك آسفالت گرم  جهت لكه گيري معابر

معاون فنی و عمران منطقه دو خبر داد:

بكارگيري دستگاه فلاسك آسفالت گرم جهت لكه گيري معابر

شهرداری حمل و نقل - ایران نیوز24: شایع ترین مشکلاتی که گریبانگیر دوام و کیفیت لکه گیری روکش آسفالت می باشد، مربوط به دمای نامناسب آسفالت در زمان پخش و اجرا و همچنین عدم تراکم مناسب آن و برودت سرما است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، یوسف متقی با بیان مطلب فوق اظهار داشت : يكي از موارد آسيب رسان به سطوح آسفالت معابر سواره رو، رطوبت ناشي از بارندگي و رواناب هاي جاري در سطح آسفالت  زير بار ترافيكي ناشي از تردد خودروها كه باعث تخريب آسفالت و حتي زيرسازي آن وايجاد چاله هاي خطرناك و باعث خسارات شديد مالي و جاني به شهروندان ميگردد. لذا با توجه به عدم امكان پخش آسفالت  در دماي زير 10 درجه سانتي گراد در فصول سرما، بدليل سردي هوا و گيرش سريع و عدم امكان پخش  وتراكم آن، اين منطقه با تهيه دستگاه مكانيزه فلاسك آسفالت امكان لكه گيري چاله ها را فراهم کرده است.
متقی  افزود: ماشین مکانیزه لکه گیری معابر، ضمن مجهز بودن به فینیشر دارای يك مخزن دو جداره به ظرفيت 10 تن ،  سيستم تخليه اضطراري با موتور ديزلي ،  ژنراتور سه فازسيستم اسكرو با توان تخليه نيم تن در دقيقه ، مخزن قير امولوسيون مجهز به مشعل گرم كن پمپ شلنگ و نازل پاش ، كپسول سيلندر گاز و مشعل خشك كن سيستم گازوييل پاش و شستشو با شلنگ و نازل مخزن هوا با نازل دمنده و شلنگ مخزن هيدرو ليك با تجهيزات مخزن آب سيستم روشنايي ،علائم دستگاه و چراغ گردان تجهيزات ايمني و اطفاءحريق مي باشد.
وی  با تاکید بر تجمیع و تعبیه تجهیزات موردنیاز یک واحد اجرایی لکه گیری معابر روی یک سیستم واحد،  و رعایت دقیق ضوابط و دستورالعمل های موجود در این زمینه ، یادآور شد: ماشین مکانیزه لکه گیری معابر به عنوان محصولی داخلی به تمام تجهیزات مورد نیاز در این زمینه از قبیل دستگاه کاتر، قیرپاش، کمپرسور باد و تجهیزات ایمنی و ترافیکی مجهز است و جرثقیل نصب شده روی این سیستم، امکان جابجایی و حمل آسان تجهیزات سنگین وزنی همچون فینیشر و غلتک را فراهم کرده است.

کد مطلب: 37209| زمان انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ ۸:۴۹:۱۰| نسخه چاپی
:: نقل و نشر مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است ::
طراحی و تولید : دلتا وب