کد مطلب: 36707| زمان انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۵ ۹:۱۵:۱۰| نسخه چاپی
رشد 108 درصدی صدور کارت های هواداری موسسه اعتباری کوثر / آغاز مرحله دوم جشنواره هواداری از آبان ماه

امور شعب استان تهران موسسه اعتباری کوثر اعلام کرد

رشد 108 درصدی صدور کارت های هواداری موسسه اعتباری کوثر / آغاز مرحله دوم جشنواره هواداری از آبان ماه

بانک و بیمه - ایران نیوز 24: مدیر امور شعب استان تهران موسسه اعتباری کوثر با بیان اینکه طرح کارت هواداری یک طرح منحصر به فرد مدل هواداری است که تاکنون در کشور اجرایی شده است، از رشد 108 درصدی صدور کارت های هواداری در سایه اعتماد تیم ها و هواداران آنها خبر داد.

قاسم شیرکوند با بیان این نکته که کوثر کارت هواداری با هدف ارتقای نشاط اجتماعی و ایجاد بانکی متفاوت از سایر بانک ها، در موسسه کوثر به مرحله عملیاتی رسیده است، افزود: این طرح علاوه بر این که هیچ هزینه ای برای هواداران به همراه ندارد، امتیازاتی را نیز در قالب جشنواره هواداری برای آنان در پی خواهد داشت.وی ادامه داد: نخستین مرحله جشنواره هواداری انجام شده است و مرحله دوم آن نیز از ابتدای آبان ماه اجرایی خواهد شد.به گفته وی، موسسه کوثر تاکنون 160 هزار فقره کارت هواداری در سراسر کشور صادر کرده است.

شیرکوند با بیان اینکه در این جشنواره دارندگان کارت های هواداری تا پایان دوره هفدهم لیگ برتر فوتبال فرصت دارند تا امتیاز خود را بالا ببرند، گفت: حداقل امتیاز برای شرکت در قرعه کشی ۱۰ هزار امتیاز است و مرحله دوم آن از ابتدای آبان ماه برگزار می شود.

وی با تاکید بر الزام موسسه کوثر به رعایت دقیق بخشنامه های بانک مرکزی، ادامه داد: همان گونه که این موسسه تاکنون خود را نسبت به دستورات نهاد ناظر مقید دانسته است، از این پس نیز نسبت به رعایت کامل مقررات و ابلاغیه های بانک مرکزی اقدام خواهد کرد.وی ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان را در دستور کار موسسه کوثر خواند و یادآور شد: خوشبختانه این موسسه با ارائه طرح ها و خدمات متناسب، جایگاه مناسبی را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است.

مدیر امور شعب استان تهران موسسه کوثر با اشاره به وجود 90 شعبه این موسسه در استان تهران، گفت: حدود یک سوم شعب موسسه در تهران استقرار دارند و700 نفر از کارکنان موسسه در این شعب مشغول به فعالیت هستند ضمن این که شعب موسسه در استان به گونه ای جانمایی شده اند که دسترسی مشتریان به خدمات موسسه آسان باشد.

وی با اشاره به استفاده از تجربیات پیشکسوتان بانکی در موسسه کوثر، خاطرنشان کرد: تا سال 95 موسسه از تجربیات افراد باتجربه و باسابقه نظام بانکی استفاده کرد و در کنار آن به پرورش نیروهای جوان خود همت گمارد به گونه ای که اکنون 60 درصد روسای شعب موسسه در استان تهران را نیروهای جوان و تحصیلکرده تشکیل می دهند.

مدیر امور شعب استان تهران موسسه کوثر از پرداخت سه هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج از سوی این مدیریت خبر داد و ادامه داد: بیش از 200 دستگاه خودپرداز و بالغ بر 7 هزار دستگاه کارتخوان از سوی این موسسه در سطح استان تهران نصب و راه اندازی شده که بهره برداری از دو هزار فقره از این کارتخوان ها در نیمه اول امسال  صورت گرفته است.وی در عین حال از رشد 112 درصدی مشتریان اینترنت بانک و 180 درصدی مشتریان همراه بانک کوثر در مدیریت شعب استان تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.

 

 

کد مطلب: 36707| زمان انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۵ ۹:۱۵:۱۰| نسخه چاپی
:: نقل و نشر مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است ::
طراحی و تولید : دلتا وب