کد مطلب: 32309| زمان انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۸ ۱۳:۳۲:۱۰| نسخه چاپی
اینترنت بی‌سیم عمومی آسیاتک در تهران، مشهد و شیراز / سومین دوره جایزه کیفیت آسیا تک برگزیدگان خود را شناخت

مهندس یوسفی زاده خبر داد

اینترنت بی‌سیم عمومی آسیاتک در تهران، مشهد و شیراز / سومین دوره جایزه کیفیت آسیا تک برگزیدگان خود را شناخت

فن آوری وارتباطات - ایران نیوز24: مدیرعامل شرکت آسیاتک از نهایی شدن مراحل پایلوت ارائه‌ی خدمات اینترنت بی‌سیم در شیراز، تهران و مشهد خبر داد و گفت: شیراز، تهران، مشهد جزو شبکه WIFI هستند که به صورت پایلوت تمامی کارهای آن نهایی شده است.

به گزارش ایران نیوز24، مهندس محمد علی یوسفی زاده  که در در حاشیه‌ی مراسم اختتامیه‌ی سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) در جمع خبرنگاران سخن می گفت،با اشاره به مصوبه‌ی 237 برای کاهش تعرفه‌ی پهنای باند ارائه شده توسط شرکت ارتباطات زیرساخت به شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات FCP،افزود: با ابلاغ مصوبه‌ی 237، شتاب درخواست هایی که از شرکت های SERVE CO آمده بیشتر شده است؛ به خاطر آنکه کاهش تعرفه ها به صورت پلکانی در این مصوبه مطرح شده اند. به همین منظور در حوزه تجمیع شبکه و انتقال خدمات مشترکین قراردادها بسته شده و تلاش آسیاتک بر این است که مشکلات در حوزه‌ی اینترنت شرکتهای قدیمی سرویس دهنده محلی برطرف شود.

وی ادامه داد: ما برای خدمات مان نظارت کامل داریم. مشترکین در صورت هر گونه اختلاف یا انتقاد می توانند از طریق سامانه ها و وب سایت مشکل را مطرح کنند؛ تا اگر مشکلی وجود دارد، این مورد برطرف شود.مهندس یوسفی زاده خاطر نشان کرد: خدمات WIFI عمومی یکی از خدماتی است که نظارت حاکمیت بر آن حضور دارد و شرایط و ضوابط آن در وزارتخانه مشخص شده و فرودگاه ها و فروشگاه ها و ایستگاه های راه آهن می توانند از آن استفاده کنند؛ البته مشترکین آسیاتک می تواند هم در منازل از اینترنت آسیاتک استفاده کند و هم در مکان های عمومی از اینترنت بی‌سیم با قیمّت ارزان adsl استفاده کنند.

وی ادامه داد: مشترکینی که در مراکز عمومی ثبت نام پابلیک وای فأی جدید می کنند مقدار اولیه ای برای استفاده دارند که کمتر از یک ساعت است و بعد از آن می توانند با شارژ کردن از این اینترنت استفاده کنند.مدیرعامل آسیاتک تصریح کرد: برای توسعه رسانه های تعاملی در ایران منطبق بر آینده فناوری، دسترسی سریعتر و راحتتر مشترکین به ارتباطات باکیفیت را در دستور کار اجرایی داریم.در این مراسم از تمبر و تندیس یادبود سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) رونمایی شد.

این گزارش حاکیست، شرکت انتقال داده های آسیاتک، با هدف مشارکت در توانمندسازی و ارتقای عملکرد زنجیره ارزش خود به عنوان شرکت پیشگام در صنعت ICT در حوزه سیستم اقدام به طرح ریزی مدل AQA به عنوان بستر لازم برای ایجاد زمینه بهبود در زنجیره ارزش نموده است.پیرو بازخوردهای دریافت شده از ارزیابی انجام شده طی دو دوره گذشته این جایزه شرکت آسیا تک، اقادام طراحی نسخه جدید ملی به عنوان ابتکار ملی براساس واقعیت ها و زیرساخت های موجود در زنجیره ارزش خود، ایجاد چارچوب در رعایت الزامات طرفین و الزامات رگولاتوری با الگوبرداری از مدل های تعالی سازمانی، رتبه بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سرویس های فناوری اطلاعات و الگوی جامع ارزیابی نموده شده است.مدلی که جایزه کیفیت آسیا تک بر آن استوار شده، دارای شش معیار است؛ که سه معیار آن توانمندسازها و سه معیار دیگر آن نتایج می باشد. توانمندساز بیان کننده نوع فعالیت های سازمان و چگونگی انجام آن فعالیت ها می باشد و عواملی هستند که سازمان را برای رسیدن به نتایج عالی توانمند می کنند.نتایج نیز همان پیامدها و آثاری است که سازمان با اجرای توانمندسازها به آن دست یافته است. سه معیار نتایج مشتری، نتایج کارکنان و نتایج کلیدی عملکرد قسمت نتایج مدل جایزه کیفیت آسیا تک را تشکیل می دهد و در توانمندسازها نیز سه معیار سیستم مدیریت و برنامه ریزی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت فرآیندها حائز اهمیت است.

مدیران ارشد از تدوین راهبردها و اهداف سازمان براساس نیازهای داخلی و در راستای استراتژی های آسیا تک اطمینان حاصل می کنند و ساز و کار مناسب برای بازنگری سیستم مدیریت و برنامه ریزی در صورت لزوم برای مدیران ارشد جزو وظایف تعیین شده است. هم چنین سازمان در راستای تحقق اهداف خود نسبت به طرح ریزی فرآیندهای منابع انسانی با لحاظ کردن الزامات آسیا تک و رگولاتوری اقدام می کند و براساس آن ساختار سازمانی مناسب تدوین می شود و در صورت لزوم تغییر و بهبود می یابد.

هم چنین در بخش مدیریت فرآیندهای پشتیبانی فنی و ارتباط با مشتری نیز برنامه ریزی هایی برای ارائه خدمات به مشتریان طراحی شده است. در حوزه بازاریابی و فروش نیز سازمان فرآیندهای تحقیقات بازار، بازاریابی و فروش را براساس اهداف و ساختار خود تدوین و اجرا می کند و ارتباط با مشتریان و تامین درخواست های آنان را به خوبی مدیریت می کند.این گزارش می افزاید: سطوح جایزه کیفیت آسیا تک سازمان ها را در دستیابی به تعالی متمایز می کند و میزان موفقیت آنها را در دستیابی به آن نشان می دهد. این جایزه دارای سطوح گواهی نامه تعهد و کیفیت، تقدیر نامه اشتهار به کیفیت، تندیس های برنزی، نقره ای و طلایی می باشد.گفتنی است، سومین دوره ارزیابی جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) از ابتدای سال ۹۵ آغاز شده که در این دوره بیش از ۱۰۰ نمایندگی این شرکت شامل عاملان فروش، پشتیبان فنی و مراکز تماس از سراسر کشور ثبت‌نام و در دوره‌های آموزشی  و ارزیابی‌های مربوطه شرکت کردند.

* برگزیدگان سومین دوره جایزه کیفیت آسیا

به گزارش خبرنگار ایران نیوز24، در اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیا تک برگزیدگان در سه حوزه نمایندگان فروش، حوزه پشتیبانی فنی و حوزه مراکز تماس شرکت آسیا معرفی شدند.

در حوزه فروش، شرکت ارتباطات رایانه مصباح از فارس، شرکت شهراد شبکیه از تهران، شرکت البرز ابتکار مبین از البرز، شرکت اندیشه پرواز قائم از مازندران و شرکت تیام نت از یزد به ترتیب حائز رتبه اول تا پنجم شدند؛ که به نفرات اول تا سوم گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یابود جایزه کیفیت آسیا تک اهدا شد و به دو رتبه چهارم و پنجم گواهی نامه تعهد به کیفیت اهدا گردید.

در حوزه پشتیبانی فنی آسیا تک؛ شرکت تیام نت از یزد، شرکت ارتباط ریانه مصباح از فارس و شرکت البرز ابتکار مبین از البرز حائز رتبه های اول تا سوم شدند و در حوزه مراکز تماس نیز باز هم شرکت تیام نت از یزد رتبه اول را از آن خود کرد.

در حوزه مراکز تماس شرکت آسیا تک شرکت البرز ابتکار مبین از البرز و شرکت آفتاب فردا از خراسان رضوی رتبه ها دوم و سوم را کسب کردند که به شرکت برتر در دو حوزه پشتیبانی فنی و مراکز تماس گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یادبود سومین دوره جایزه کیفیت آسیا تک اهدا شد.

 

کد مطلب: 32309| زمان انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۸ ۱۳:۳۲:۱۰| نسخه چاپی
:: نقل و نشر مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است ::
طراحی و تولید : دلتا وب