کد مطلب: 32034| زمان انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۱ ۱۵:۹:۱۰| نسخه چاپی
مرکز تماس مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت راه اندازی شد

مرکز تماس مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت راه اندازی شد

فن آوری وارتباطات - ایران نیوز24: مرکز تماس مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت با کد سراسری 1588راه اندازی شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، مهندس سهراب آغ بیات مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود: با راه اندازی این مرکز ، مشتریان این شرکت از این پس می توانند امور مربوط به درخواست ها ، شاخص های کیفی شبکه و امور مربوط به گزارش  اختلال و خرابی های شبکه دیتا رااز طریق شماره تلفن 1588 پیگیری کنند.

مهندس آغ بیات افزود : تعامل هر چه بیشتر با مشتریان و پیگیری گزارشهای آنان ،همزمان با شفاف سازی و افزایش  سطح  کیفی خدمات ارائه شده ،در دستور کار قرار گرفته و از دغدغه های اصلی شرکت ارتباطات زیرساخت محسوب می شود.وی در ادامه توضیح داد:پیش از این مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت گزارش خرابی و اختلالات دیتا را با شماره تماس 42811 به ما اطلاع رسانی می کردند که از این پس این گروه از  مشتریان نیز ، مشکلات مربوط به شبکه دیتا  را تنها  از طریق  مرکز تلفن 1588  پیگیری خواهند کرد.

کد مطلب: 32034| زمان انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۱ ۱۵:۹:۱۰| نسخه چاپی
:: نقل و نشر مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است ::
طراحی و تولید : دلتا وب