کد مطلب: 31278| زمان انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱ ۹:۵:۱۰| نسخه چاپی
راه اندازی 4 سرویس جدید پیامکی بانک ایران زمین

راه اندازی 4 سرویس جدید پیامکی بانک ایران زمین

بانک و بیمه - ایران نیوز24: بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمات و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیکی از چهار سرویس پیامکی خود رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، با اعلام مدیریت تولید و پشتیبانی نرم افزار، بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و به منظور دسترسی هرچه بیشتر مشتریان به این خدمات اقدام به راه اندازی چهار سرویس جدید پیامکی کرد.سرويس هاي پيام كوتاه  بانك ايران زمين به مشتريان اين امكان را مي دهد كه در وقت و هزينه خود صرفه جويي نموده و بخشي از امور بانكي خود را از طريق اين سيستم به انجام رسانند.مشتريان گرامي مي توانند با ارسال اعداد زير به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ از امكانات اين سامانه بهره مند شوند.لازم به ذکر است در انتهای سال گذشته نیز پنج سرویس پیامکی راه اندازی شده بود که مشتریان می توانند با ارسال اعداد زیر از امکانات آن بهره مند شوند. ارسال عدد ۱: دريافت رتبه و امتياز مشتري در جشنواره آواي ايران زمين (زمان جشنواره به پایان رسیده است)

ارسال عدد ۲: دريافت شناسه شباي تمامي حساب‌هاي شما در بانك ايران زمين

ارسال عدد ۳: دريافت نام كاربري و كلمه عبور باشگاه مشتريان بانك ايران زمين

ارسال شماره ضمانت‌نامه: استعلام آني ضمانت نامه‌هاي بانك ايران زمين

ارسال شماره تلفن همراه: استعلام شماره كارت‌ ايران زمين جهت انجام عمليات انتقال وجه كارت به كارت

گفتنی است، بانک ایران زمین در راستای برنامه های توسعه ای بانکداری الکترونیک تلاش می کند با استفاده از آخرین فناوری ها، محیط این اقدام را جهت مشتریان بانک در حوزه مبادلات الکترونیکی فراهم سازد.

 

کد مطلب: 31278| زمان انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱ ۹:۵:۱۰| نسخه چاپی
:: نقل و نشر مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است ::
طراحی و تولید : دلتا وب